lørdag, maj 26, 2007

Medlemsskab af ny forening

Jeg har nået den oplevelse, at blive medlem af en efterhånden stor klub, der er herover. Klubben er for personer der har lavet buller i bilen!!!!!!!!!!!!! Ja, det blev så mig, der lavede den første skade, ikke så meget at sige til det. Møj, irriterne, men det kan ikke laves om nu. Det tog 4 timer før jeg kunne kommer der fra, militzen skulle lige komme og se, at det var rigtigt, at det var sket, sådan at forsikringen kunne dække. ØV, ØV.-------Fremad igen.
I torsdags, var jeg sammen med Maureen fra USA og Rouda fra England, ude at finde oplysninger til vores næste architecture walk.Vi var i Izmailovo, som bl.a. er en ø der i 1600 tallet lå uden for byen, og hvor Peter den store er opvokset. Billedet er dog fra souvenir-marked der også er der. Man er ved at lave en kopi af den gamle landsby der har været der.
Vores tur er dog blevet aflyst, fordi der foregår så meget i næste uge, bl.a. skole afslutninger. Passer mig rigtigt fint.

.

Fredag var vi i den danske datch sammen med architecture gruppen. Det blev en rigtig god dag, med tur til en af strandene og en tur omkring søen. Der var allerede mange mennesker ude på det tidspunkt.

VI er jo i fuldgang med græs slåningen. I dag (lørdag) så jeg 12 gå (nej, de fleste sad nu i skyggen) og slå græs med buskrydder. Det ser nu sjovt ud når der kommer sådan en hel brigade af arbejdsfolk.

I aften får vi besøg af Landbrugsrådet, og i morgentidligt, kl.6, køre vi til Lipetsk og Tambov, ca 400-500km syd for Moskva.

Håber at vi kan klare varmen, de siger 32 grader på mandag.

Ingen kommentarer: