tirsdag, marts 03, 2009

Corsa og Moskva trafik

Sidste forår købt vi en bil til mig, af Poul's tyske kollega. Så havde vi en ekstra, når den anden skulle have rettet buler ud.
Lige først, tænkte jeg ikke på, at det var en meget lille bil. Når en tysker havde kunne køre rundt i den, kunne jeg vel også. Men når man ser den mellem de andre biler, som ikke er de største i trafikken, fylder den ikke så meget.
Så en gang imellem, skal man tænke, som de små sløjfe hunde vi møder, og som står og gør helt vildt, eller prøver at parrer sig med Tico, selvom de kan stå mellem benene på ham, uden at ørerne rammer hans mave. Jeg har lige så meget ret, som dem i BMW og Lexus.
Og jeg har sjældent problemer med at skifte fra den ene til den anden bane, eller for den sags skyld, skifte 4 baner af gangen.
Men jeg har også et godt trick
Hvem kan stå for disse øjne?
Den lyselilla bil er Poul's.
Nåja, og så er den meget nemmere at parkerer. Den kan snilt holde i en fodgængerovergang, men jeg gør det ik'.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: