tirsdag, januar 12, 2010

sne i Danmark

Mandag kom vi tilbage til Moskva, til 12 minus grader.
Vi var jo lidt i træning fra Danmark, med det kolde vejr, men det bed nu noget i kinderne, da Tico og jeg lige gik ned til produkten (købmanden) for at handle lidt ind.
Jeg tror nu ikke at Tico bemærkede kulden, han elsker den meget sne.

I Danmark fik vi også nogle flotte dage med sne, men ellers syntes jeg nu, det var mest til besvær.

Jeg fik ikke taget så mange billeder, for jeg havde gerne 2 hunde med, når jeg var ude, og så var det ikke så nemt også at tage billeder.

Vores sø blev hurtig sikker nok til at skøjte på, så Jacob og Jack, har taget sig nogle gode turer.
Og det kan være hårdt at være lille hund, når man også skal trække Jacob, men han nyder det.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: