onsdag, december 01, 2010

koooldt



Det er ikke meget sne, vi kan prale med, når man høre om, hvor meget der er i DK.
Til gengæld er her koldt. -22 grader var det i morges, da vi var ude. Tico er lige glad, jeg bliver ihvertfald først kold. Han har fået sweater på i dag, for lige at tage den værste kulde.

Vi har et tilbage vendede problem med, at folk smider mad ud af vinduerne, og da det er en støver vi har, tager det ham ikke mange minutter at finde det, hvis der er smidt noget.
I går morges fandt han en ½ kylling, som jeg fik fra ham (den var kun næsten dybfrossen), vi har nogle hvide blomster krukker, der smed jeg den op i, det har han ikke glemt.
Gamle Jack er klar til at hjælpe ham, hvis det skulle lykkedes ham at få fat i kyllingen.
Jeg var lidt bekymret over, om hans tunge kunne fryse fast til jernet på blomster krukken!!!!!


Dagens trafikmelding: Jeg tror, at man er i gang med et afprøve, hvad der sker med trafiken, hvis man stiller alle trafiklysne ud af takt. Altså, hvis der er grønt ved det første lys, så skal der være rødt ved det næste.
Jeg håber de kommer frem til samme resultat som jeg. Det er en ommer!!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: