mandag, maj 21, 2012

Søndags tur ud af Moskva


Søndagen blev brugt til en tur ud af byen, for , for sidste gang, at se noget af det rigtige Rusland.

Typisk for land området, var der boder ude ved vejen, med salg af egne produkter, mest kartofler.

Meeen, der var også en med kurve.

Det måtte der ses lidt ekstra på.




Det var kurve flettet af afbarket pil, sandsynligvis impoteret fra Polen. Jeg tror ikke, at det var damen selv, der havde lavet dem. Det var helt tydeligt, at de var flettet over skabeloner.






Efter at have vendt og drejet dem alle, spurgte hun, om jeg hellere ville have nogen store kurve.

Dem have hun oppe i huset.

Jamen, det var da lige det jeg skulle.

Jeg har aldrig været inde i en rigtig gammel russisk datsja, men nu var chancen der.

Det kom så til at koste ca. 300 kr, men NU har jeg været der!!!!
 
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: