mandag, september 03, 2012

Ankomst til Warszawa

11 timer efter at vi forlod Terslev, ankom vi til Warszawa. Turen gik uden problemer, ja, faktisk bedre end jeg husker turen fra Warszawa til DK for en måned siden, måske det er fordi vi dagen inden havde kørt 1200 km!!

Lejligheden er lige så lækker som vi husker den, der er dog et par små ting som ejendomsmælgeren, har misforstået. Vi ville gerne beholde sengen og være fri for spiseborderet. Det har han lige fået vendt en omgang, så der var ingen seng, men spiseborderet, som jeg meget lidt kan li' er her stadig.


 
 
Så i nat har vi sovet i havestuen på en sovesofa,
 
 
 
med denne udsigt at stå op til.

 
Bagsiden af skibakken og 2 svaner i den mexikanske ambassadens sø.
Lige til at holde ud.
 
Flytte læsset fra Moskva er blevet, foreløbigt, en dag forsinket. det passer mig udemærket, så kan jeg bedre nå at få set på værelserne og bestemt, hvordan de skal bruges.
Udlejeren har afleveret lejligheden flot (hun havde rigtig meget krims krams) og endnu har vi ikke mødt noget som halter. I morgen kommer hun med hushjælpen, som jeg skal godkende, og så skal vi tale om der evt. er noget vi mangler.
 
Poul har sagt, at jeg skulle bruge dagen på, at tage nogen billeder, så vi har vores egne, til den dag vi skal herfra.
Endnu har jeg kun fået taget billeder af nogen af de engle hun har efterladt.
 
 
Temperaturen ligger i dag på ca. 20 grader, lidt sol og ingen vind.
 





 

Ingen kommentarer: