mandag, februar 19, 2007

Så er det hverdag igen

Søndag eftermiddag sendte vi Mette og Jacob afsted. Selvom de blev ved med at sige at der ikke var flere ledige sædder kom de med. Måske skal vi prøve at reservere sædder hjemme fra. Poul har fået lidt travlt, der fundet fugleinfluenza 4 steder rundt om Moskva, og man mener at det stammer fra det meget berømte fuglemarked her i Moskva.
Lørdag var vi ca.50 km nord for byen, i Volen, for at stå på ski. Jelena fra ambassaden havde planlagt at direktøren ville ordne ski og kort for os, så der var ikke noget med at stå i kø, selv om der var mange mennesker, det hele gik bare lyn hurtigt. Det var et ret godt område for børne familier. Man startede fra toppen og kørte ned i en lille kløft. Ikke den store højte men masser af lifte så man ikke skulle stå i kø. Der var også en kælke bakke, hvor man kørte på store baderinge og det bedste, man blev trukket op af en lift. Der var 4 helikoptere plus en lille, og en masse snescootere. Det er et sted der også kunnen være godt at tage ud om sommere.
I dag er jeg ved at fjerne de sidste spor fra ugen der gik og jeg skal have bagt rugbrød og boller, og så bliver der forhåbenligt tid til at være lidt kreativ sidst på dagen. Det her skriveri tager længre tid end jeg troede, jeg kan ikke få billederne til at side hvor jeg vil, men jeg finder vel udaf hvad det er jeg gør forkert.
Ca. 0 grader, lidt sne og blæst.

Ingen kommentarer: