tirsdag, marts 06, 2007

Hverdag

I disse dage går det stille og roligt, jeg holder mig mest indedøre, og håber at det sidste sne og alt vandet snart forsvinder. Det er nu lidt mærkeligt, hvis vinteren allerede er forbi. Alle siger at vi har fået et helt forkert indtryk, af den russiske vinter. Jeg må også sige, at den har været meget kort, HVIS der da ikke kommer noget mere kulde og sne. Første gang at der kom rigtig sne, som blev liggende, var den 25. januar, kun for godt en måned siden.

Jeg har været kreativ med strikkepindende på det sidste, og har formået, at oversætte en opskrift, jeg har fundet på en engelsk (amerikansk) hjemmeside. Det tog godt nok noget tid, inden jeg kom i gang, men det lykkedes i første hug, uden at lave egne kombinationer. Og det var rigtigt sjovt at lave noget helt anderledes. Tre styk er det blevet til.

Mette mener at vi nu kun har en kat (william) i Terslev. Der er ingen der har set Bubber siden et par dage før jeg tog fra Danmark, sidst i januar. Man høre en gang imellem om katte, der er væk flere månder, og end da år, og så pludselig kommer tilbage. Det havde vi en kat i Magleby der gjorde. Men den var magre og syg og vi måtte få den aflivet.

Bubber er den røde kat. Jeg tog billedet midt i januar. Man bliver helt glad, af at se sollyset.

Ingen kommentarer: