onsdag, marts 21, 2007

-så er der - 0 dage- til vi tager til Danmark

I dag rejser vi til Danmark, hvis jeg kan slæbe Poul op i flyveren. Han har ligget med influenza de sidste par dage. Men det går jo nok, hvis bare morén ikke bliver syg.
I søndags da jeg var ude at køre, fik jeg nogle gode billeder af, hvor arbejdsomme russerne er.
Søndag kl.12, 14-16 mennesker ude at hakke sne og rive de grønne rabater, sig ikke at russere er dovne.
De er også begyndt at male " auto værn" og andre hagn, der er ved vejende.
Der er de igen 4-8 personer sammen, og så ligger de ellers på knæ og maler. VI holder meget af gule og grønne hagn.
Men jeg fik også et billed af den automaticerede udgave. Da jeg steg ud af bilen var der en mærkelig lugt. Jeg kiggede mig omkring, for at se om der var noget galt med bilen, jeg havde lige fået pigdækkene af. Det var inde på boulevarden, hvor der er midter rabat med parkanlæg. Der på kanten, gik der en med en sprøjtepistol og maledede. Poul spurte om han så havde maske på, ja, hvad tror i ??
Tilslut får i et billed af Tico, og så er vi ellers på vej til Danmark.

Ingen kommentarer: