onsdag, november 07, 2007

-så er de sidste vandmeloner spist.

De sidste par dage har vi haft dagsfrost, og det er nu tid til at finde de langeunderbukser frem. Tico er lige glad med med kulden, men jeg syntes det bider. I week-enden var vi uden for byen. Vi fandt bl.a. en kurvebix. Ja, det var nærmest en garage, men jeg tror ikke at hun selv havde lavet kurvene. Som med så meget andet her, var der ikke udvist den store fantasi, eller håndværk for den sagsskyld. Men jeg fik selvfølgelig en lille buttet oval kurv.

Den blev fyldt med det samme, for vi fandt en skov, hvor vi kunne lufte Tico, og der var bl.a. en masse grankogler. Så må vi se om det når at blive til juledekorationer en gang.

Søndag var vi på museer. Bl.a. så vi en udstilling om Chanel. Hende med parfumen og den lille jakke med guld knapperne. Det var en meget sjov udstilling. Vi så også på malerier. Så det gik hele dagen. Her var det en helligdag. Den Nationale Enhedsdag, som Putin indførte i 2005 for at mindes Ruslands forsvar imod en polsk-litauisk styrke i det 17. århundrede. Der er altid noget at fejre!!!!!!!!!!!!!!!

For bare 10 dage siden var træerne flotte gule, nu er der ikke mange blade tilbage. Vi har fået sat pig-dæk på bilen, så det larmer meget når man køre. Jeg tror ikke det tager så langtid for mig, at få slidt piggene af, jeg syntes at alle de andre køre, som om de har hovedet under armen.

I får lige et billed mere. Det er fra da vi var ude at køre i lørdags. Der er jo masser af reklamer allested, også henover vejen. Og de skal jo skiftes ud en gang imellem. Det forgår sådan her...........

Ingen kommentarer: