onsdag, november 12, 2008

Så er nedtællingen i gang

Jeg skulle lige bruge et par blomster og kunne ikke stå for dette syn, i det flotte efterårs vejr.
Godt det stadig er 10 graders varme.
Et par blomster blev til 3 roser, mere var der ikke råd til, 40 kr kostede de.- og jeg blev snydt for 10 rubler, øv, øv, meste for følelsen af at blive snydt
Ja, så er det store puslespil i gang.
At få samlet alle byens juletrær fra sidste år.
4 mand høj i sving.
Nu må du nyde billedet af de arbejdende mænd. Det havde nær kostet mig mit kamera, at tage det billed.
Vagten indefra supermarked, kom ud og sagde en masse på russisk. Første forsøgte jeg at forstå, hvad han sagde, men blev hurtigt klar over, at i denne situation, var det nok bedst, at tale dansk. Så jeg grinede af ham og pegede på mændene, så grinede han også, og jeg gik med mit kamera.
Det ender jo nok med se ud, som det har gjort de foregående år.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Sikke en skøn og anderledes blog du har - og jeg som troede at sådan et juletræ var i et stykke :-)