fredag, november 28, 2008

Vinter i Danmark

Mens jeg var i Danmark, kom årets første sne. Det kan jo pynte på enhver have.
Der blev også tid til julemarked på Gisselfeld, hvor vi blev mødt af 2 nisser.
Der var masser af muligheder for at købe nisser og andet juletamtam, og jeg blev også fristet af nogle søde Møllenisser i cernit, som nu skal bo i Moskva.
Tirsdag aften var jeg med Mette i Tivoli og se alle deres lys i hele haven.
Flot var det.
Inden jeg tog fra Terslev, var det meste sne væk.
Om lørdagen havde jeg den fornøjelse, at have besøg af mine gamle klassekammerater fra real-klassen. Det var et par dage siden, vi sidst havde været sammen. Sådan ca. 30 år, men der gik nu ikke langtid, før det føltes som om, det kun var kort tid, vi have været væk fra hinanden.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: