lørdag, september 27, 2008

Minister besøg

Det er ikke meget jeg har set til min mand i denne uge.
Der har været besøg af landbrugsministeren og en større delegation fra Danmark, bl. a. på grund af food messe i Moskva.
Ministeren har bl. a. været på markeder og set det kæmpe udbud af varer der er her.
Her er det kaniner hun ser på.
Der var kokke med fra kokkelandsholdet, (det viste i da godt at vi har, ik',) som viste en masse god mad. Her er det Anne Bruun Jessen.
Onsdag var der grill-party på ambassaden, hvor jeg også var med. På forunderligvis, var det lige netop denne dag 16-18 graders varme, så vi kunne være ude.
Ambassadens kok havde også travlt. Her er han med et fad dansk wienerbrød.
Alt er gået godt og jeg har en glad mand, så nu håber vi på, at det også vil smitte af, på den danske eksport.
Den dag, hvor vi havde 18-20 graders varme, kom der også varme på radiatorerne, så du må vi åbne vinduerne får ikke at have det for varmt.
Men i løbet af natte, er vejret igen skiftet, og temperaturen er på 8-10 grader og små regn.
Ellers er jeg startet på Photography lessons, så fremover kan i godt forvente at få nogle knaldhammerne gode foto. Ja........ eller nu får vi se. Mine forventninger er ikke på samme niveau som min læres.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Nette sagde ...

Dansk wienerbrød så langt ovre. Hvis det ikke lige var fordi, du lige havde været i DK, så må det have været et dejligt gensyn, Fedtet eller ej. :-)