onsdag, december 17, 2008

Juleferie

Jeg nåede lige at årets juletræ med.
Det blev først tændt i søndags. I landtid troede jeg ikke at der ville komme noget juletræ, men man er ved at "lave" en tradition, således at byens juletræer først tændes midt i december.
Vi har ikke været forbi mens det har været mørkt.
Ellers slutter året af med lidt sne, det pynter jo altid, men sinker trafikken, men mon ikke vi når det denne gang også. sidste år var det faktisk det samme, sne den dag jeg skulle afsted og taxien, der var 1 time forsinket.
I dag siger de dog, at der ikke er sne, i den nordlige del af byen, hvor den lufthavn, som vi skal med fra, ligger.
I ønskes alle en glædelig jul og et godt nytår.
Jeg er tilbage om 4 uger.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

I lige måde Lise...god jul og godt nytår :-)

Nette sagde ...

Også glædelig jul og godt nytår til dig; Lise.

Tak fordi jeg må læse med på din blog. :-)