onsdag, december 02, 2009

Glimt fra den transsibirisketur

Den anden aften var jeg hos svenskerne og høre 3 svensker fortælle om deres tur på den transsibiriskes jernbane. De havde valgt at køre med tog hele vejen fra Moskva, hvor vi fløj halvvejs og startede derfor i Irkusk. De kunne dog fortælle at der ikke var meget andet at se på den første del af turen end skov... så det var en god beslutning vi tog med at flyve halvvejs. Ellers var mange af tingene de havde oplevet, de samme som vi havde. På et tidspunkt viste de et billed af en hundehvalp, ude i den buddhistiske tempel, og det kunne godt være den samme som vi havde set, bare 1½ måned før.
Jeg har lagt nogle af vores billeder fra turen ud i højre side, hvor man kan klikke på dem, så de køre hurtigere frem. Der er sorteret i dem, så der kun er 287. Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det har været spændende at se billeder fra Rusland. Min kone og jeg har selv været nogle gange i Rusland bl.a. på Baikalsøen, som vi mener at kunne se billeder fra. Jeg var første gang i Moskva i 1992 på gennemrejse til Tblisi. Senere har vi været i Yekatherinburg. Tak for de mange gode billeder.
Ejnar Mikkelsen