mandag, juni 21, 2010

Danmark kalder

For at undgå at bilen kommer til at ligne denne, flyver Tico og jeg i dag til Danmark.
For at afslutte sommeren herover, var vi ude at spise i aftes.
Som så mange gange før, kom vi til at diskutere, hvilket job, der var det mest kedelige.
Poul mente, ham der gik ude på gaden, og sagde go'dag til folk, og åbnede døren for dem.
Jeg syntes, at det måtte være ham, der stod indenfor, med en kølle i hånden, og slog på en gong-gong, hver gang der kom en ind.
I øverigt rigtig lækker mad.
Fra vores tur sidste weekend.
Alle har ret til en telefon.
Samtalen bliver nok ikke så lang om vinteren.
Når man køre ud i det blå, som vi godt kan lide det, så må man også tage de udfordringer der kommer.
Vi ville tage den korteste vej hjem.
Vi var godt klar over, at vi skulle over Volga for at komme til Moskva, men at man skulle med denne trækfærge, var vi ikke klar over.
Problemet blev ikke mindre af, at der også var 1 kilometer andre biler, der også skulle med, og at der kun var plads til 9 biler afgangen.
Hver tur tog ca. 20 min.
Vi fandt en anden vej. Der kørte vi i kø ca. 70 km.
Såååååååååååå den der fodboldkamp......... den var akkurat færdig, da vi kom hjem!!!!!
Aftenen før havde vi overnattet ved Volga. Dejligt sted, men alt for mange myg.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Så kan jeg endelig komme på din blog igen;-) Hvor er jeg træt af at de kinesere vil bestemme hvad jeg må kigge med på. Tillykke med familie forøgelsen...nu vil jeg lige bruge lidt tid på at læse tilbage på din blog;-)

Den glade bondepige sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Den glade bondepige sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Den glade bondepige sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Den glade bondepige sagde ...

Undskyld alle de slettede kommentarer, men den lagde den samme besked 3 gange.
Jeg synes at din blog ser spændende ud, og jeg vil glæde mig til at følge med i den anderledes verden du lever i.