søndag, november 07, 2010

En tur på kæledyrsmarked

Da vi lige var kommet til Moskva, var et af de store ønsker, at komme til at se det store markeder for kæledyr. Men så kom fugleinfluenzaen, og Poul ville ikke risikere at kunne bære smitte, desuden blev markedet lukket ned og senere flyttet til udkanten af byen.
Nu var det så tid til at vi skulle se, hvad det var for noget. Bare se...vi skulle jo ikke have noget.
Men kæmpe stort var det.

 

Fra Lise i Moskva

Som det kan ses, var der ikke mange dyr man ikke kunne få.
Der var lige fra varaner og bitte små "mus" til ugler og større hunde.
Der var ikke meget plads i burene, men mange dyr vil også helst ligge tæt sammen.



Her er en glad dreng, han fik en labrador med hjem.
Der var stolte børn, der gik med burer næsten større end dem selv,
og der var mange unge piger, der gik en med lille katte killing under frakken.
De var ikke så glade for, at man tog foto, derfor den ringe kvalitet.


Udover dyre markedet var der også et kæmpe tøj,sko,taske,blomster o.lign. marked.
Jeg fik en ny hue. Det vare ikke længe, før man skal have det på, hver gang man er ude.
Jeg har lært, at hvis bare jeg har hue på, kan jeg gå langt, uden at komme til at fryse.

Man kunne få mange timer til gå derude, så selvfølgelig var der også mulighed for forsyninger.
Der nogle lækre stenovnsbagte brød.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Silk Road sagde ...

Nej et spændende marked, Lise. Hvor ligger det? Det ville jeg sandeligt godt have oplevet sammen med dig! Hils din PJ!