mandag, november 29, 2010

Indvielse




Det kolde vejr i dag, gjorder at det var flot foto vejr, og da jeg skulle ind på ambassaden og kørte forbi det lille kloster, ville jeg lige se, hvor langt de var kommet med det. Det er snart et år siden, at jeg sidst var forbi.
Til min forbavselse, var kirken allerede taget i brug, det var dog kun en uge siden.
Jeg er ikke så god til at tage billeder inde i kirkerne, men da der gik en præst og tog billeder, gik jeg bare hen ved siden af ham og fotograferet. Der var nogle meget flotte ikoner, der var dog ikke nogle kalkmalerier, men det skal nok komme. Den ene stander til lys mindede mig meget og budisterne's bed trommel(sådan hedder det nok ikke), meget flotte farver. De var ikke helt færdige med porten ind til alteret, men det lignede næsten filigrande mønster, der var på søjlerne.
Tidligere billeder fra klosteret kan se her.


Det lille bageri lå der stadig, og selv på en kold dag var der kø.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: