onsdag, november 03, 2010

indkøb

Normalt handler jeg ind i de nærmeste supermarkeder, som også er nogle af de billige, men ind imellem, er der varer man savner og som så kan fås i de dyre supermarkeder. Der er kommet et nyt, som man kører forbi, når vi kører fra ambassaden, så der var vi inde i dag.



Det var nu ikke kager, der blev købt, men flot ser det ud. Min erfaring er bare, at de ser flottere ud end de smager. Men jeg fik købt yoghurt. Det har Poul spurgt efter længe. Det blev så godt nok med frugt, han vil helst have naturel. Jeg var lige ved at tage 2 liter, men da jeg fik set at 2 liter kostede 50 kr, ja, så kunne vi jo starte med at spise 1 liter.
Disken med kager, er bare hvad der er en almindelig onsdag. I weekenden er det store-kage-spise-dag. Man ser mange gå med en kage i en plastik beholder, hvor der er bundet en snor rundt om, så ved man at der skal hjem og kage hygges. 


Julen står for døren.
Da vi kørte forbi denne forretning, så vi alle de flotte farver, og var sikker på at det måtte være en "juleforretning", der måtte vi ind.
Vi fandt hurtigt en parkeringsplads (altid et problem) og gik der hen.....
Stor skuffelse, det var bare en "matas" der havde pyntet vinduet!!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: