fredag, april 20, 2012

Forår


Nu er det en uge siden, at den sidste sne forsvandt og VI er stærkt i gang med oprydning og maling.
Alt hvad man kan forstille sig kan males, bliver malet, hvid, blå, grøn, gul, sort og alle farver der imellem.
Den første asfaldt er høvlet af( jeg syntes at de plejer at nå at male striber, før de asfaldtere!) og klar der til nyt lag, og i dag, så jeg de første stedmødre blive plantet.
Altså, vi har travlt, meget travlt, men når temperaturen er mellem 15-20 grader, får man en masse energi.

Gågaden, Arbat, vrimler med folk, der nyder det gode vejr.
Nå ja, Tico blev tegnet derinde. Jeg lod ham kun gøre det, fordi han for 5½ år siden tegnede Jacob, dog et helt andet sted i byen, men jeg syntes, at det var sjovt, at det var samme mand.
Jeg kan mærke at jeg er ved at blive lidt nostalgisk, med kun få dage tilbage i Moskva.
 Ca. 20 dage + det løse.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: