mandag, april 23, 2012

Shoppingcenter



Jeg ved meget om Moskva, nu efter 5½ år, men shoppingcentre er ikke noget jeg har gjort så meget ved.
Der er kommet mange centre, i de år vi har boet. Et af de nyeste, og blandt europas største, er Afi Mall, som ligger i det nye Moscow City, i ved, der hvor der var ildebrand for ca. 14 dage siden.


Moskovitterne bruger meget weekenderne til at handle i, så jeg havde fået Poul tidligt ud af sengen, så vi kunne være i centret inden der var for mange folk.
Vi var der ca. kl. 11- 11.30....... og der var ikke et øje.


I midten af centret er der et kæmpe springvand,

og loftet var som et drivhus, hvor man kunne se de imponerende nabo glashuse.

Grunden til at jeg havde ladet mig lokke, til dette center var den flotte udstilling af kæmpe matrjosjka-dukker, eller babuskaer.


De var flotte i det kæmpe rum, med alt lyset ind.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: