tirsdag, april 05, 2011

Rengøring


Så er den lille røde forårs rengjort, og er klar til sommersæsonen.
Det blev hos den lille billige og endnu en gang blev jeg bekræftet i, at det er der det skal gøres.
I den store fine, hvor man kan købe the til ca. 30 kr/kop, skulle jeg give 1200 rub. sidste gang. Jeg ville have det til 1000 rub. det ville de ikke, så da ophørte det venskab. Poul's bil havde jeg givet 1200 for, så kan det ikke være samme pris for en bil der kun er ½ så stor, basta!
Men den lille "mojka" skulle have 350 rubler i år. Fint nok for mig.
Lige ved siden af ligge Macdonald's. Der kan du få kaffe til godt 10 kr......
Der var lidt mange biler omkring bilvasken, men de fleste skulle på den gyldne måge. Der er godt nok mange der spiser frokost der....


Ellers er byen godt i gang med at gøre rent, men det kommer til at tage et par dage, hvis alle vejene skal fejes på denne måde.

Dette billed er fra i fredags, inden sneen var forsvundet helt.
Tico har fundet en kødben, som var kommet frem under sneen.
De sidste snebunker er blevet vendt og drejet, så de er næsten væk og
jeg har kunnet lugte de første spande med maling, så mon ikke byen er fin og flot inden påske.
Jeg tror det. Den trænger også, der er gråt og støvet alle steder.

Ingen kommentarer: