onsdag, oktober 03, 2007

Stadig sommer

I week-enden var vi så heldige at have dachen. Det var dejligt for os alle, især de to på billedet.
Det er næsten ikke til at tro, men vi havde 24-25 grader begge dage. I dag er det ikke lige så lunt, ca. 20 grader, men det er da stadig over alt forventning. Det skulle jo også være for Tico skyld, at vi var der, så han kunne løbe mere frit, men han vågede sig nu ikke langt væk fra os, godt var det nu alligevel. Vi ville have været på honning marked om søndagen, men vi havde mere lyst til at blive i dachen.
I går var Tico og jeg på en rigtig lang gå tur og den blev ekstra lang, fordi jeg ikke kunne finde bilen igen. Underlig fornemmelse Men da vi havde ledt i ½ time fandt vi den, det er rigtig lang tid at lede. I dag har der været 12 Danske Damer til frokost, det var hyggeligt. Jeg syntes at der var så mange, der var rejst hjem, eller videre ud i verden, at jeg syntes at vi var ved at være en meget lille gruppe, men jeg blev glædeligt overrasket over det store fremmøde.

Ingen kommentarer: