torsdag, oktober 18, 2007

Stieg Larsson bøger

Mette er rejst hjem og vi skal af sted til Danmark på fredag. Forhåbentligt ligger der en pakke til os, når vi kommer. Jeg tror at Poul glæder sig, lige så meget som jeg, til den. Det er bogen: Luftkastellet der blev sprængt, af Stieg Larsson.

Til sin fødselsdag fik Poul, Pigen der legede med ilden. Det er anden del af tre, men som ikke behøves at læses i rækkefølge. Det var først herefter sommerferien, at jeg fik læst den, men den var så god, at jeg fandt den først del i Kvickly da jeg var hjemme sidst, og derfor også nu har læst: Mænd der hader kvinder. Først i oktober kom så den sidste, og jeg har bestilt den hos Saxo, så nu kan vi sloges om, hvem der skal læse den først. Poul blev nemmelig også fanget af hans fantastiske måde at skrive på, så selv om de er en mursten på hver 600 sider, læste han dem på rekord tid.

De kan varmt anbefales.

Vejrudsigten siger varmt vejr. I går og i dag har det været 15- 20 graders varme. Ikke nemt at blive klogt på.

Ingen kommentarer: