onsdag, oktober 10, 2007

Tagget

Jeg er blevet tagget af Marianne S Her i blogland køre en udfordring.

Reglerne er: - Link til den der har tagget dig. - Fortæl 7 ting om dig selv - lidt forskelligt og lidt rart. - Tag 7 personer sidst i indlægget - læg en kommentar i deres blog og fortæl at de er blevet udfordret.

7 ting om mig

  1. I mit røde pas står der, at jeg er " medfølgende hustru"
  2. Efter 1 år i Moskva, kan jeg godt føle mig en lille smugle som moskovit.
  3. Jeg er fuldgyldigt medlem af klubben for skader på bilen i trafikken.
  4. Har været på Cafe' med Prins Joachim på Den Røde Plads.
  5. Jeg bliver aldrig nogen IT-nørd, men har lært mig meget det sidste år, i går lærte jeg også noget nyt.
  6. Har lige læst 2 gode bøger, først "Mænd der hader kvinder"og dernæst " Pigen der legede med ilden" begge af Stieg Larsson. Den 7. okt. udkom den 3. af hans bøger "Luftkastellet der blev sprængt", den må jeg også ha'.
  7. Min mand er den mest forsømte på hele Den Danske Ambassade i Moskva, han må selv smører sin madpakke. Jeg syntes at han er heldig, han kan få med, lige hvad han helst vil have at spise.

Den her spøg har kørt et stykke tid, så mange er allerede blevet tagget. Er du ikke, så grib chancen nu.

Ingen kommentarer: