mandag, oktober 19, 2009

Gul-farve

I blog-land løber der i øjeblikket en farveleg, hvor man skal finde 7 ting i hjemmet i en bestemt farve, Jeg er blevet udfordret af Nette, til at finde 7 gule ting.
Jeg starter lige udenfor vores lejlighed, kun få meter, hvor birketræerne i øjeblikket også har valgt den gule farve.
I køkkenet er der den traditionelle gule karklud.
En rigtig tysk nøddeknækker med gule ben.
Et foto fra Baikalsøen, i en gul ramme.
Poul's gule maleri, som altid vil minde os om 3 gode år, med vores forrige underbo.
Søndagens middag: koteletter i karry.
Og noget dejligt citronsukker til teen.
Jeg har valgt at sende udfordringen videre til 3 andre. Denne gang bliver det dog 7 blå ting der skal findes i hjemmet. De 3 er Fru Lang i Shanghaj, Dortheivalo på Grønland og Siffe i Danmark.

2 kommentarer:

Nette sagde ...

Sådan! Du er hurtig. Det tog mig en uge, om at få taget billeder, skalleret og smidt ind. :-)

Dortheivalo sagde ...

oh oh.. blå ting.. og jeg troede altså lige, at jeg kunne slippe let og elegant udenom ved at vise noget helt, helt andet.. :-)