lørdag, oktober 17, 2009

Mamarazzi svigtede

Dagens billede der ikke blev taget, var idag da vi kørte ud i skoven. Vi køre af en forholdsvis smal vej, kun to spor+ parkeret biler i begge sider, da jeg høre udrykning og kan se blå blink, og som den meget korrekte vestlige bilist, jeg er, trækker jeg ind til siden, så politibilen kan komme forbi. Det var jeg så den eneste der gjorder, så politibilen kommer til at holde ved siden af mig. En LADA. Du kender den godt. Den firkantede model, som man kunne se i DK i det forrige århundrede, ikke nogen stor bil. Inde i er der 3 politi betjente. Den ene køre, ved siden af sider en kvindelige betjent med en schæfer hund mellem benene. På bagsædet sider den 3. betjent med en kalasjnikov hen over maven, humm. Det kløede noget fingrene for at tage et billed, meeeeen jeg gjorde det ikke.
Et andet billed som heller ikke blev taget! Der arbejdes meget med de nedfaldne blade. Nogen syntes, at det går for langsomt, med at de falder ned. Så 3 mand kravlede op i hvert sit træ, med hver sin kæp, for at slå til grenene, så de sidste blade kan falde ned.........
Posted by Picasa

1 kommentar:

Nette sagde ...

Åh lise. Ind imellem skriger jeg altså af grin over dine observationer derovre...

De kan ikke have mange arbejdsløse derovre om efteråret. De kan jo bare alle blive ansat som bladfældningsarbejdere. :-)

Jeg har lagt en lille udfordring til dig inde på min blog..:-)