mandag, november 19, 2007

Værtindegave

Der er gået lidt galt med "det nye ansigt" til bloggen. Det første jeg havde lavet syntes Poul ikke om, fordi jeg havde stræææækt det for meget. Det der er her nu, har Poul lavet. Det syntes jeg er for mørkt, vasilje-kartedralen kommer kun lidt med og han har et stort stykke hvidt med. Jeg ved heller ikke om linjerne er for lange at læse, til gengæld er skriften større. Så der kommer snart noget nyt, men ikke i dag, for i dag skal i se min flotte værtinde gave.
Hvad er dette?

Lørdag havde vi besøg af Poul's kollegaer, fra nogle af de andre EU-lande. Italieneren havde denne gave med. Nogle fantastiske farver.

Hvis det kniber med at læse hvad der står på posen, kan jeg fortælle at der står : Cafe Pusjkin.

Dem der har læst Leif Davidsens "Min ukendte hustru", kan måske huske, at han fortæller om en cafe de er på, som ser gammel ud, men som er helt ny bygget. Et fint og dyrt sted. Det er derfra min flotte og farverige kager kommer fra. OG de dufter rigtig godt. Der er ikke sparet på smags tilsætningstofferne, gadvide om vi tør spise dem.

Søndag gik vi en lang tur med Tico. I kan nok se at han har fået camouflage farve på. Han ligner et birke træ i sne vejr.

Ingen kommentarer: