onsdag, november 28, 2007

Galleri Vavilova

I lørdags kom vi til at købe et par nye billeder mere. En akvarel, købt på den tyske ambassade og et maleri købt på den islandske ambassade. De havde en udstilling af unge studierne ved Moskva universitet.
Men i får lige nogle af vore andre billeder samtidig.
Dette er fra den tyske ambassades julebasar sidste år.
Det hænger i Terslev nu.

Dette er så det vi købte i lørdags. Det har endnu ikke fået ramme. Nu håber jeg at vi kan finde en magen til den fra sidste år.

Det har er maleriet fra den islandske ambassade.

Farverne er ikke helt rigtige.

Vi havde jo været på den tyske først, så vi havde ikke så mange penge tilbage, så vi måtte finde, hvad vi havde tilbage. Det blev til 55 euro og 3000 rubler, godt 1000 danske kr.

Det fik vi det til, en rigtig god handel, og billedet bliver jeg mere og mere glad for.

De to billeder er nogle vi har lånt af under boen. De er malet af en dansk maler, der hedder Erik Jørgensen og de er til salg, hvis der er nogen der er interesseret. Jeg kan bedst lide det med fiskene og Poul kan bedst lide det med den gamle mand.

Så er der et silke maleri, som jeg købt da vi lige var kommet. Jeg syntes at det kunne være rigtig godt i Terslev, hvor vi har 3,2m til loftet.

Det andet er et portræt af Jacob. Det er malet alleførst gang han var her.

Det er fra Izmailova. Han startede med at skulle have 3000 rubler og vi fik det for under 1000 rubler, jeg kan ikke huske det præcis.

Slut for Galleri Vavilova.

Vi har haft tøvejr siden søndag. Da var man ved at sejle væk på gaderne, man bruger jo ikke så meget det der med at have vej kloarker. Her til morgen var det så hvidt igen, men kun ca. 5 cm. og mere klart vejr.

Ingen kommentarer: