fredag, februar 27, 2009

Chekov-FCK

Så var der håndbold på programmet igen.
Det så meget godt ud i starten, og første halvleg blev kun tabt med et enkelt mål.
En god kamp, hvor FCK især havde et godt forsvar.
Men det kedelige resultat blev, en sejer til hjemmeholdet på 37-34.
Når man ikke ser dansk TV til daglig, er der ikke mange af spillerne man kender, men Klaus Brun Jørgensen var med.
Der er sket en rivende udvikling i Chekov, siden vi var der sidst.
Det er nu ellers et meget stort og flot, nyt stadion de har og vi blev også behandlet godt og kom under FCK arme.
Når man sider i VIP-loge, kommer man ikke så tæt på russerne, så derfor manglede jeg stadig dagens gode billed, af nogle glade tilhængere.
Og jeg fik det.
Da vi kom ud stod 100-150 værnepligtige opmarcheret uden for hallen i 4 rækker.
"ØH", tænkte jeg, "der er chancen. De 4 første i geledet får lige vores 3 danske flag til deling, så er det gode foto hjemme."
Men i det jeg var 2 skridt fra dem, satte de i march, så jeg var ved at blive sparket langt væk, ad deres høje ben og svingende arme.
Men jeg havde et mål, så i stedet gav jeg befalingsmande flagende i hånden. Han blev helt vild og andre brød ud af geledet og ville fotograferes.
De er da glade og søde de unge mænd.
Jeg håber at de også har det godt.
Hvad de lavede der????
De skulle da holde ro og orden, på en halvt fyldt hal....., men de fik også lov til at se med.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Annemette Kuhlmann sagde ...

Nogle fine UNGE soldater.
Hvor ser de unge ud! Hvor gamle er de russiske værnepligtige soldater?
(Iøvrigt dejlige vinterbilleder på din blog!)
Hilsner fra Houston

Lise Erikstrup sagde ...

Soldaterne er 18 år. Sidste år blev værnepligten sat ned fra 2 år til 1 år. Det er stadig meget almindeligt, at man bliver sendt langt væk fra hjemmet. Kulture i forsvaret skulle stadig være meget grusom, og ikke alle kommer der fra.
Ja, vi har stadig meget sne.